BIPNiedziela, 24.6.2018

Konsumenci mają znów swojego rzecznika

Pani Rzecznik od 1 października reprezentuje konsumentów z terenu Powiatu Gnieźnieńskiego broniąc ich praw. Jest to urząd zaufania publicznego, który wymaga staranności oraz solidności w wykonywaniu powierzonych zadań.

Do zakresu praw i obowiązków Rzecznika Praw Konsumentów w szczególności należą :
- sprawy dotyczące niezgodności z umową towaru wadliwego, bezpieczeństwa produktu
- reklamacja produktu
- umowa kupna-sprzedaży zawarta drogą internetową (również z akwizytorem)
- usługi telekomunikacyjne i ich reklamacja
- usługi ubezpieczeniowe i ich legalność
- problematyka udzielania kredytu
- kredyt bankowy i realizacja
- usługi turystyczne
- umowa "timeshering" o zamieszkaniu konsumenta
- umowy dotyczące przewozu pasażerów
- kwestia wszczęcia postępowania sądowego w sprawie

Pani Katarzyna Bartoszak przyjmuje w pokoju nr 4 (parter) w siedzibie Starostwa Powiatowego w Gnieźnie przy ul. Jana Pawła II 9/10 w dniach :
Poniedziałek 8.00 - 12.00
Środa 8.00 - 12.00
Czwartek 8.00 - 14.00
Piątek 8.00 - 14.00



Sonia Gralak

drukuj:
udostępnij:
Projekty realizowane przez powiat

Projekty realizowane przez powiat

 

reklama aplikacji mobilnej
Rejestracja rezerwacji pojazdów
Projekt współfinansowany

Projekt Wdrożenie zaawansowanych e-usług dla klientów Starostwa Powiatowego w Gnieźnie oraz jednostek podległych współfinansowany ze środków
Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020 w ramach konkursu Rozwój elektronicznych usług publicznych