BIPWtorek, 23.1.2018

Turysta krajowy numerem 1 dla Powiatu Gnieźnieńskiego

Powiat Gnieźnieński ponownie promował się na samodzielnym (w tym roku powiększonym o kolejne metry) stoisku imitującym stylem chatę lednicką. Na stoisku powiatu prezentowały się również: hotele i restauracje z terenu powiatu, ośrodki wypoczynkowe oraz agroturystyka. Starostwo Powiatowe specjalnie na targi przygotowało nowe foldery promocyjne. Każdy z nich jest dostępny w kilku językach.

Promocję powiatu w Poznaniu przygotowali wspólnie: Starostwo Powiatowe w Gnieźnie oraz Organizacja Turystyczna "Szlak Piastowski"

Targi odbywały się pod patronatem Polskiej Organizacji Turystycznej. Wzięło w nich udział blisko 700 wystawców z kilkudziesięciu krajów. Przez pierwsze dwa dni targów - tzw. dni branżowe - ekspozycje targowe zwiedziło ponad 3 tys. profesjonalistów.

W roku 2004 w rankingu organizowanym przez czasopismo branżowe "Rynek Turystyczny" dotyczącym wszelkich imprez targowych okazało się, że największym zainteresowaniem polskiej branży turystycznej cieszy się niezmiennie TOUR SALON.

Powiat Gnieźnieński nastawia się głównie na ruch krajowy - stanowi on 70% ogólnego ruchu turystycznego na terenie powiatu, stąd obecność na TOUR SALONIE wydaje się oczywista.

Udział w targach krajowych i zagranicznych to jeden z głównych narzędzi promocyjnych Powiatu Gnieźnieńskiego. Każdego roku oferta targowa powiatu jest coraz szersza i co raz bardziej profesjonalna.

Agnieszka Rzempała-Chmielewska

drukuj:
udostępnij:
Projekty realizowane przez powiat

Projekty realizowane przez powiat

reklama aplikacji mobilnej
Projekt współfinansowany

Projekt Wdrożenie zaawansowanych e-usług dla klientów Starostwa Powiatowego w Gnieźnie oraz jednostek podległych współfinansowany ze środków
Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020 w ramach konkursu Rozwój elektronicznych usług publicznych