BIPPoniedziałek, 25.6.2018

Rejestracja łodzi

Nazwa sprawy:

Rejestracja łodzi

Jednostka odpowiedzialna:

Wydział Ochrony Środowiska

Zakres świadczonej usługi:

Wydawanie zaświadczeń na rejestrację sprzętu pływającego wykorzystywanego do połowu ryb.

Miejsce załatwienia sprawy:

Starostwo Powiatowe w Gnieźnie

Wydział Ochrony Środowiska
ul. Papieża Jana Pawła II 9/10

62-200 Gniezno

  • pokój: 2.21 (II piętro)
  • godziny przyjęć klientów: poniedziałek - piątek: 7.30 – 15.30
  • dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 61 424 07 48

Wymagane dokumenty:

  • wniosek o zarejestrowanie łodzi
  • dowód osobisty oraz karta wędkarska (do wglądu)
  • dokument potwierdzający uiszczenie opłaty skarbowej za wpis do rejestru

Opłaty:

opłata skarbowa – 17,00 zł (tytułem: za rejestrację łodzi), którą należy uiścić na konto bankowe Urzędu Miasta Gniezna: Bank Spółdzielczy w Gnieźnie, nr konta: 18 9065 0006 0000 0000 6956 0005

Sposób załatwienia sprawy:

zaświadczenie

Termin załatwienia sprawy:

14 dni od daty złożenia wniosku

Tryb odwoławczy:

nie dotyczy

Podstawa prawna:

  • art. 20 i 21 ustawy z dnia 18 kwietnia 1985 roku
    o rybactwie śródlądowym (Dz. U. 2015.652 t. j. ze zm.)

Dodatkowe informacje:

-

Formularze wniosków i druki do pobrania:

drukuj:
udostępnij:
Projekt współfinansowany

Projekt Wdrożenie zaawansowanych e-usług dla klientów Starostwa Powiatowego w Gnieźnie oraz jednostek podległych współfinansowany ze środków
Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020 w ramach konkursu Rozwój elektronicznych usług publicznych