Nazwa sprawy: |
Gnieźnieńska Karta Seniora |
Jednostka odpowiedzialna: |
Wydział Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego |
Zakres świadczonej usługi: |
Wydawanie Gnieźnieńskiej Karty Seniora |
Miejsce załatwienia sprawy: |
Starostwo Powiatowe w Gnieźnie Wydział Spraw Obywatelskich i Zarządzania Kryzysowego ul. Papieża Jana Pawła II 9/10
|
Wymagane dokumenty: |
|
Opłaty: |
Opłaty nie pobiera się. |
Sposób załatwienia sprawy: |
Wydanie Gnieźnieńskiej Karty Seniora. |
Termin załatwienia sprawy: |
niezwłocznie |
Tryb odwoławczy: |
nie przysługuje |
Podstawa prawna: |
|
Dodatkowe informacje: |
Karta jest wydawana mieszkańcom powiatu gnieźnieńskiego, którzy ukończyli 60 rok życia. Partnerem Programu „Gnieźnieńska Karta Seniora” może zostać każdy podmiot (np. przedsiębiorca, organizacja, instytucja), który przygotuje specjalną ofertę dla seniorów. Oferta może dotyczyć w szczególności zniżek na usługi lub produkty oraz bezpłatnych usług, produktów lub wstępów. |
Formularze wniosków i druki do pobrania: |