O przyznanie grantów wnioski zÅ‚ożyÅ‚o 11 szkół ponadgimnazjalnych i 4 placówki szkolnictwa specjalnego. 7 października komisja w skÅ‚adzie: przewodniczÄ…cy - wicestarosta Dariusz Pilak, czÅ‚onkowie – Emila Dutka, przewodniczÄ…ca komisji OÅ›wiaty, Kultury i Sportu Rady Powiatu oraz Aleksandra Kuźniak, dyrektor wydziaÅ‚u OÅ›wiaty, Kultury i Sportu Starostwa Powiatowego przyznaÅ‚a 14 grantów na łącznÄ… kwotÄ™ 112 383 zÅ‚.
Wybrane projekty to: ,,Wspieramy maturzystów’’ i ,,ArtSixteen’’ przygotowane przez I LO, ,,Gry zespoÅ‚owe – pozytywne emocje i integracja’’ z II LO, ,,Moje spotkania z HiszpaniÄ…’’, realizowany przez II i III LO oraz Zespół Szkół Ponadgimnazjlanych w Trzemesznie, ,,Åšwiat w obiektywie’’ z III LO, ,,Dobrze mi w nowej szkole’’ i ,,KardynaÅ‚ Stefan WyszyÅ„ski ikonÄ… naszej szkoÅ‚y’’ , przygotowane przez Zespół Szkół Ekonomiczno-Odzieżowych, ,,Dobry start z matematykÄ…’’ projekt ZespoÅ‚u Szkół Gimnazjum i Liceum w Trzemesznie, ,,Projektowanie komputerowe terenów zieleni’’ ZespoÅ‚u Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1, ,,Z gÅ‚owÄ… na karku w podróży kulinarnej po Polsce’’ – projekt realizowany przez ZSP nr 3 i 4, ,,WiÄ™cej zobaczÄ™, wiÄ™cej przeżyjÄ™, wiÄ™cej poznam. Historia i kultura – moje bogactwo’’ – przygotowany przez Zespół Szkół Ponadgimnazjlanych w Witkowie, ,,Górska wyprawa’’ – projekt ZespoÅ‚u Szkół Specjalnych, ,,Im wiÄ™cej wiem, tym wiÄ™cej mogÄ™’’ – zajÄ™cia pozalekcyjne dla uczniów SOSW nr 2, ,,Mój Mount Everest’’- projekt SOSW KÅ‚ecko oraz ,,Wielkopolski Styl’’ – SOSW nr 1.
Opracowane projekty świadczą o kreatywności i dużym zaangażowaniu nauczycieli. Preferowano działania międzyszkolne, integrujące środowisko uczniów i nauczycieli. Na szczególną uwagę zasługuje fakt, iż propozycje złożone przez nauczycieli zgodne są z trendami nowoczesnej dydaktyki i świadczą o dużej dojrzałości metodycznej ich autorów.
Bardzo PaÅ„stwu dziÄ™kujÄ™ – zwróciÅ‚ siÄ™ do autorów projektów starosta Krzysztof Ostrowski – bo żaden wniosek ZarzÄ…du Powiatu, Rady Powiatu czy rodziców nie zostanie zrealizowany, jeÅ›li nie spotkamy siÄ™ z PaÅ„stwa zainteresowaniem.
![]() |
![]() |
![]() |