Uroczystego otwarcia tegorocznej edycji Targów dokonał członek Zarządu Powiatu Gnieźnieńskiego Wojciech Krawczyk. Witając gości, wśród których nie zabrakło parlamentarzystów, radnych i dyrektorów placówek różnego typu, w swoim wystąpieniu nawiązał do wyzwań, jakie stoją przed młodymi ludźmi żyjącymi w społeczeństwie informatycznym: - Tempo przemian nakazuje nam proces kształcenia ustawicznego i ciągłą ewaluację szkoły. To dlatego tak energicznie zabiegaliśmy o dotacje unijne na cele oświatowe i zarezerwowaliśmy w budżecie pieniądze na ten cel. Jesteśmy bowiem świadomi, że tylko dobrze wykształcone społeczeństwo, światłe i otwarte, może konkurować na światowym rynku, walcząc o lepszą przyszłość nas wszystkich. Postawiliśmy na zmianę wizerunku naszych szkół. Władze powiatu, gnieźnieńskich wyższych uczelni, dyrektorzy placówek oświatowych i kulturalnych, a także nauczyciele są przekonani, że kreatywność i przedsiębiorczość to cechy, które można posiadać z natury, ale są to także umiejętności, które można nabyć, rozwijać i modelować. Temu celowi podporządkowane są działania zarówno starostwa powiatowego, jak i wszystkich podmiotów decydujących o kształcie oświaty w Gnieźnie. Wierzymy, że spośród przedstawionej oferty każdy młody człowiek może wybrać atrakcyjny dla siebie wariant. Dlatego warto skorzystać z oferty edukacyjnej proponowanej przez wystawców tegorocznych Targów.
Dzisiejszy dzieÅ„ targowych prezentacji adresowany byÅ‚ głównie do tegorocznych maturzystów, którzy spoÅ›ród 24 ofert mogli wybrać interesujÄ…cÄ… dla siebie propozycjÄ™. Jutro swojÄ… ofertÄ™ zaprezentujÄ… szkoÅ‚y ponadgimnazjalne – 17 placówek – a odbiorcami bÄ™dÄ… absolwenci gimnazjum. Stoiska wystawowe zwracaÅ‚y uwagÄ™ pomysÅ‚owoÅ›ciÄ…, żywÄ… kolorystykÄ… i … atrakcyjnymi upominkami. WykÅ‚ad „Wybory – faktory, wskaźniki, czynniki” wspomagany prezentacjÄ… multimedialnÄ…, wygÅ‚oszony przez doradcÄ™ zawodowego, pozwoliÅ‚ na realizacjÄ™ motywu przewodniego tegorocznych Targów - „Twoja przyszÅ‚ość w Twoich rÄ™kach”,
z pewnością też uświadomił młodemu odbiorcy skutki jego decyzji edukacyjnych.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |