BIPWtorek, 07.12.2021

Starostwo Powiatowe ponownie otwarte dla Klientów

Szanowni Państwo,

z dniem 14 lipca 2021 r. drzwi Starostwa Powiatowego zostały ponownie otwarte dla mieszkańców, w związku z czym wznawiamy bezpośrednią obsługę Klientów.

Poniżej kilka istotnych informacji organizacyjnych:

  • obsługa klienta odbywa się TYLKO NA PARTERZE - wejście na piętra budynku zostały ograniczone,
  • przed wejściem do urzędu nie ma już skrzynki podawczej - Biuro Obsługi Interesanta przyjmuje bezpośrednio wszystkie dokumenty spływające do Starostwa,
  • Wydział Architektury i Budownictwa oraz Wydział Środowiska, Leśnictwa i Rolnictwa obsługują na stanowiskach utworzonych na biurze podawczym,
  • Klienci PZOON są obsługiwani bezpośrednio w biurze podawczym wydziału,
  • wejście do Wydziału Komunikacji, Transportu i Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego nadal w celach organizacyjnych znajduje się od strony dziedzińca,
  • wszystkie sprawy Klientów wymagające osobistej konsultacji z pracownikiem urzędu, winny być omawiane na parterze, gdzie utworzone jest stanowisko - stół i krzesła - pozwalające na bezproblemowe przeprowadzenie spotkania,
  • Klienci zobowiązani są do noszenia maseczek ochronnych na terenie urzędu, jak również pracownicy mający bezpośredni kontakt z Klientem. 

W dalszym ciągu zachęcamy wszystkich Klientów do załatwiania spraw urzędowych, w miarę możliwości drogą telefoniczną, mailową lub za pomocą ePUAP, a wizyty w urzędzie umawiamy na konkretną godzinę w celu ograniczenia kolejek.

drukuj:
udostępnij:
Projekty realizowane przez powiat

Projekty realizowane przez powiat

reklama aplikacji mobilnej
Rejestracja rezerwacji pojazdów
Status kolejki
 
Projekt współfinansowany

Projekt Wdrożenie zaawansowanych e-usług dla klientów Starostwa Powiatowego w Gnieźnie oraz jednostek podległych współfinansowany ze środków
Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014 – 2020 w ramach konkursu Rozwój elektronicznych usług publicznych