2023-05-17 edukacja nabór szkoly
Po wnikliwej analizie danych uzyskanych od dyrektorów szkół, Zarząd Powiatu Gnieźnieńskiego na konferencji prasowej w dniu 17 maja br., poinformował, iż powiatowe placówki edukacyjne są w pełni przygotowane do przyjęcia absolwentów klas 8 szkół podstawowych w roku szkolnym 2023/2024. Powiat Gnieźnieński przygotował niezwykle atrakcyjną ofertę kierunków kształcenia w podległych jednostkach. Absolwent szkoły podstawowej może wybierać spośród następujących typów szkół ponadpodstawowych: 4-letnie liceum ogólnokształcące, 5-letnie technikum, 3-letnia branżowa szkoła I stopnia. Wszelkie informacje dotyczące rekrutacji zamieszczone są na stronie internetowej https://nabor.pcss.pl/gniezno/szkolaponadpodstawowa/ Rekrutacja w tym roku szkolnym jest prowadzona, tak jak w latach poprzednich, przy pomocy systemu elektronicznego do szkół publicznych dla których organem prowadzącym jest powiat gnieźnieński tj.: I Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Chrobrego w Gnieźnie; II Liceum Ogólnokształcące im. Dąbrówki w Gnieźnie; Zespół Szkół im. Jana III Sobieskiego w Gnieźnie ( III LO); Zespół Szkół Ekonomicznych im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego Prymasa Tysiąclecia w Gnieźnie; Zespół Szkół Przyrodniczo-Usługowych im. Stanisława Mikołajczyka w Gnieźnie; Zespół Szkół Technicznych im. Papieża Jana Pawła II w Gnieźnie; Zespół Szkół Ponadpodstawowych Nr 3 w Gnieźnie; Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Gnieźnie; Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Dezyderego Chłapowskiego w Witkowie. W systemie rekrutacji można wybrać aż cztery szkoły ponadpodstawowe i dowolną liczbę klas (oddziałów) w tych szkołach, zgodnie ze swoimi preferencjami. Na pierwszym miejscu należy wybrać tę szkołę i klasę, która najbardziej spełnia oczekiwania ucznia. Na uczniów czekają obecnie 1764 miejsca w placówkach publicznych. Wnioski można składać przez SYSTEM NABÓR (szczegółowa instrukcja znajduje się w zakładce DOKUMENTY), a następnie dostarczyć do szkoły pierwszego wyboru. Od poniedziałku 15 maja 2023 roku rozpoczęła się rekrutacja do szkół ponadpodstawowych. Kilka podstawowych wskazówek na początek, co należy zrobić: Udaj się na stronę https://nabor.pcss.pl/gniezno/szkolaponadpodstawowa/ Stwórz swoją listę preferencji przy pomocy elektronicznego informatora; Wypełnij wszystkie wymagane pola wniosku; Jeśli do wniosku dołączysz dodatkowe oświadczenia i zaświadczenia, zaznacz to koniecznie we wniosku; Pobierz i wydrukuj wypełniony wniosek i podpisz własnoręcznie długopisem; Pozostałe dokumenty niezbędne do złożenia wniosku np. oświadczenia potwierdzające spełnienia kryteriów również należy wydrukować, wypełnić i podpisać. Poproś swoich rodziców (opiekunów) o podpisanie wydrukowanego wniosku i niezbędnych dokumentów; Dostarcz podpisany wniosek, wraz z niezbędnymi dokumentami do szkoły pierwszego wyboru. Twoje dane będą dostępne z dowolnego komputera podłączonego do Internetu pod warunkiem, że podasz swój numer identyfikacyjny oraz hasło otrzymane po wypełnieniu i zapisaniu wniosku. Jeśli nie chcesz, aby Twoje dane wpadły w niepowołane ręce, powinieneś chronić swój numer identyfikacyjny i hasło; Jeśli dokonasz zmiany wyboru szkoły (zmiana będzie możliwa w dniach od 23 czerwca do 10 lipca 2023 r. do godz. 15.00) i/lub zmiany kolejności wybranych szkół, ponownie wypełnij wniosek i prześlij do szkoły pierwszego wyboru. W przypadku wątpliwości dotyczących naboru i rekrutacji dodatkowe informacje możesz uzyskać w swojej szkole podstawowej oraz w szkołach ponadpodstawowych. Najważniejsze terminy Rodzaj czynności Termin postępowania w postępowaniu rekrutacyjnym Złożenie wniosku o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej wraz z dokumentamipotwierdzającymi spełnienie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym. od 15 maja 2023roku do 16 czerwca 2023 roku do godz. 15.00 Uzupełnienie wniosku o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej o świadectwo ukończenia szkoły podstawowej. Uzupełnienie wniosku o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej o zaświadczenie o wyniku egzaminu ósmoklasisty oraz zmiany przez kandydata wniosku o przyjęcie, w tym zamiana szkół do których kandyduje od 23 czerwca 2023 roku do 10 lipca 2023 roku do godz. 15.00 Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków poświadczonych w oświadczeniach, w tym dokonanie przez przewodniczącego komisji rekrutacyjnej czynności związanej z ustaleniem tych okoliczności do 10 lipca 2023 roku Weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej i dokumentów potwierdzających spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym, w tym ustalonych przez wójta (burmistrza lub prezydenta) okoliczności wskazanych w oświadczeniach do 15 lip 2023 roku Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych 17 lipca 2023 roku do godz. 12.00 Potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia w postaci przedłożenia oryginału świadectwa ukończenia szkoły i oryginału zaświadczenia o wynikach egzaminu zewnętrznego, o ile nie zostały one złożone w uzupełnieniu wniosku o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej, a w przypadku szkoły prowadzącej kształcenie zawodowe - także zaświadczenia lekarskiego zawierającego orzeczenie o braku przeciwskazań zdrowotnych do podjęcia praktycznej nauki zawodu oraz odpowiednio orzeczenia lekarskiego o braku przeciwskazań zdrowotnych do kierowania pojazdami i orzeczenia psychologicznego o braku przeciwskazań psychologicznych do kierowania pojazdem. od 17 lipca 2023 roku do 21 lipca 2023 roku do godz. 15.00 Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych. 24 lipca 2023 roku - do godz. 12.00 Poinformowanie przez dyrektora szkoły ponadpodstawowej Wielkopolskiego Kuratora Oświaty o liczbie wolnych miejsc w szkole. 24 lipca 2023 roku - do godz. 14.00 Opublikowanie przez właściwego Kuratora oświaty informacji o liczbie wolnych miejsc w szkołach ponadpodstawowych do 24 lipca 2024 r. godz. 15.00 Wystąpienie do komisji rekrutacyjnej o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia. do 27 lipca 2023 r. Sporządzenie przez komisje rekrutacyjną uzasadnienia odmowy przyjęcia. do 3 dni od dnia wystąpienia o sporządzenie uzasadnienia odmowy przyjęcia Wniesienie do dyrektora szkoły odwołania od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej. do 3 dni od dnia otrzymania uzasadniania odmowy przyjęcia Dyrektor szkoły rozpatruje odwołanie od rozstrzygnięcia komisji rekrutacyjnej. do 3 dni od dnia złożenia odwołania do dyrektora szkoły
czytaj więcejRodziny znajdujące się w trudnej sytuacji finansowej, opiekujące się dziećmi w ciężkim stanie klinicznym, mogą ubiegać się o roczne stypendium Stowarzyszenia SPES. Nabór wniosków trwa do 7 maja br. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie: www.dla-dzieci.spes.org.pl Wnioski przyjmowane będą wyłącznie w postaci elektronicznej przez dostępną na stronie www.spes.org.pl/stypendia bazę danych.
czytaj więcej2023-04-11 edukacja nabor szkoly
Rekrutacja 2023/2024 Szanowni Państwo, wnioski do szkół ponadpodstawowych będą aktywne od 15 maja 2023 roku. Wtedy też będzie możliwość założenia konta i zalogowania. Wcześniej w zakładce Dokumenty opublikujemy instrukcję dotyczącą wypełniania i zgłaszania wniosków. Kliknij w link: https://nabor.pcss.pl/gniezno
czytaj więcej2023-04-10 opp
Zarząd Powiatu Gnieźnieńskiego ogłasza nabór przedstawicieli organizacji pozarządowych do Powiatowej Rady Działalności Pożytku Publicznego. Zgłoszenia kandydatów przyjmowane będą do dnia 07 kwietnia 2023 roku. Szczegóły w poniższych załącznikach: Treść ogłoszenia o naborze Karta zgłoszenia kandydata Klauzula informacyjna
czytaj więcej2023-03-13 dotacje Niepodlegla
Biuro „Niepodległa” otwiera nabór wniosków do nowego Programu Dotacyjnego „Symbole Narodowe RP”. Przewiduje dofinansowanie projektów kulturalnych o charakterze edukacyjnym związanych z świętowaniem Dnia Flagi, a także odnoszących się do historii, znaczenia i zasad posługiwania się symbolami Rzeczypospolitej Polskiej. Program skierowany jest do samorządowych instytucji kultury i organizacji pozarządowych na działania o charakterze kulturowym, artystycznym, edukacyjnym, o zasięgu regionalnym i lokalnym.
czytaj więcej2023-02-21 praca
STAROSTA GNIEŹNIEŃSKI OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE: Dyrektor Wydziału Finansów – Główny Księgowy w Starostwie Powiatowym w Gnieźnie ul. Papieża Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno WYMAGANIA NIEZBĘDNE: 1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej, względnie obywatelstwo innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 2. spełnianie jednego z poniższych warunków: a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości (preferowana praktyka w księgowości sfery budżetowej), b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości (preferowana praktyka w księgowości sfery budżetowej), c) jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów, d) posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów, 3. znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego; 4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 6. nieposzlakowana opinia. WYMAGANIA DODATKOWE: 1. dobra znajomość przepisów z zakresu księgowości obowiązujących w sferze budżetowej tj. m.in. ustaw: o rachunkowości, finansach publicznych, o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, o samorządzie powiatowym, o podatku dochodowym od osób fizycznych, o ubezpieczeniach społecznych oraz wydanych na ich podstawie przepisów wykonawczych, 2. zdolność interpretacji i stosowania obowiązujących przepisów, 3. praktyczne umiejętności księgowania operacji gospodarczych i sporządzania sprawozdań finansowych; 4. biegła znajomość obsługi komputera (m.in. pakiet Microsoft Office, bazy informacji prawnych, program do elektronicznego obiegu dokumentów) i urządzeń biurowych, 5. samodzielność, 6. zdolność analitycznego myślenia, 7. bardzo dobra organizacja pracy, 8. inicjatywa i zaangażowanie, 9. odporność na stres, 10. komunikatywność, 11. rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań, 12. wysoka kultura osobista i życzliwość w kontaktach interpersonalnych. ZAKRES NAJWAŻNIEJSZYCH ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU: 1. prowadzenie rachunkowości Starostwa Powiatowego w Gnieźnie (jednostki i budżetu), 2. wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi, 3. dokonywania wstępnej kontroli: a) zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, b) kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, 4. nadzorowanie prac z zakresu rachunkowości wykonywanych przez pracowników Wydziału Finansów, 5. sporządzanie sprawozdań budżetowych, finansowych, statystycznych oraz wszelkich innych zestawień danych zgodnie z obowiązującymi przepisami, 6. opracowanie projektów przepisów wewnętrznych i ich aktualizacja dotyczących zasad (polityki) rachunkowości, zasad przeprowadzania i rozliczania inwentaryzacji, instrukcji sporządzania, obiegu i kontroli dowodów księgowych, procedur kontroli ustalania, pobierania, dochodzenia i gromadzenia środków publicznych powiatu oraz realizacja przychodów i rozchodów, zasad przeprowadzania wstępnej oceny celowości zaciągania zobowiązań finansowych i dokonywania wydatków, 7. prowadzenie skonsolidowanych rozliczeń z tytułu podatku od towarów i usług dla powiatu za poszczególne miesiące oraz przekazywanie ich do właściwego organu wraz z dokonaniem zapłaty podatku wynikającego z przedłożonych przez jednostki organizacyjne rozliczeń do Urzędu Skarbowego, 8. bieżące analizowanie płynności finansowej oraz zaangażowania środków w planie finansowym Starostwa Powiatowego w Gnieźnie. INFORMACJA O WARUNKACH PRACY NA STANOWISKU: 1. miejsce pracy: budynek Starostwa Powiatowego w Gnieźnie, wyposażony w windy i toaletę przystosowaną dla potrzeb osób niepełnosprawnych oraz obszar powiatu gnieźnieńskiego, 2. stanowisko związane z przemieszczaniem się po budynku oraz powiecie gnieźnieńskim, 3. praca przy monitorze ekranowym przez co najmniej 4 godziny dziennie. OSOBY ZAINTERESOWANE PROSIMY O DOSTARCZENIE: 1. listu motywacyjnego, 2. kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (zawierającego dane osobowe: imię i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia), 3. kserokopii świadectw pracy (poświadczonych przez kandydata za zgodność z oryginałem), 4. kserokopii dokumentów potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (poświadczonych przez kandydata za zgodność z oryginałem), 5. oświadczenia kandydata o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 6. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, 7. oświadczenia kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się on do niewykonywania zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych, 8. oświadczenia o następującej treści: „Oświadczam, że zapoznałem (łam) się z klauzulą informacyjną, dotyczącą przetwarzania moich danych osobowych w celach procedury rekrutacyjnej. W szczególności zostałem (łam) poinformowany (a) o możliwości wycofania zgody w każdym czasie przez przesłanie oświadczenia o wycofaniu zgody na adres mailowy: kadry@powiat-gniezno.pl, mam świadomość, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej wycofaniem. Na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu tych danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (zawartych w dokumentach aplikacyjnych i podczas ewentualnej rozmowy kwalifikacyjnej) przez Starostę Gnieźnieńskiego (Starostwo Powiatowe w Gnieźnie, ul. Papieża Jana Pawła II 9/10, Gniezno) w celu wzięcia udziału w rekrutacji na stanowisko „Dyrektor Wydziału Finansów – Główny Księgowy w Starostwie Powiatowym w Gnieźnie.”, 9. ewentualnych innych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności. WSKAŹNIK ZATRUDNIENIA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH: W styczniu 2023 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Gnieźnie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych był wyższy niż 6%. DODATKOWE INFORMACJE: Kompletne oferty w zamkniętych kopertach należy składać w Biurze Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego w Gnieźnie (ul. Papieża Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno) lub przesłać pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Gnieźnie, ul. Papieża Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno w terminie do dnia 6 marca 2023 r. (data wpływu oferty do Starostwa Powiatowego w Gnieźnie). Koperty należy opatrzyć informacją „Nabór na stanowisko Dyrektor Wydziału Finansów – Główny Księgowy”. Osoby, które spełnią wymagania określone w ogłoszeniu, zostaną zaproszone do kolejnego etapu postępowania rekrutacyjnego. Komisja konkursowa ma możliwość niewybrania żadnego kandydata. Zatrudnienie nastąpi w oparciu o umowę o pracę. Umowa o pracę może zostać zawarta na czas określony. Dodatkowe informacje, w tym wzory niezbędnych oświadczeń, można uzyskać dzwoniąc pod numer telefonu: 61 424 07 01 albo drogą mailową pod adresem: kadry@powiat-gniezno.pl. KLAUZULA INFORMACYJNA: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Gnieźnieński (Starostwo Powiatowe w Gnieźnie, ul. Papieża Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno, tel.: 61 424 07 41, e-mail: starostwo@powiat-gniezno.pl). Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować pod adresem: iod@powiat-gniezno.pl. Celem przetwarzania danych osobowych jest przeprowadzenie postępowania rekrutacyjnego na wolne stanowisko w Starostwie Powiatowym w Gnieźnie. Podanie danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa zostanie potraktowane jako zgoda na ich przetwarzanie. Ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych przetwarzanych na tej podstawie przez przesłanie oświadczenia o wycofaniu zgody na adres mailowy: kadry@powiat-gniezno.pl. Cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, dokonanego przed jej wycofaniem. Odbiorcami danych będą podmioty określone w przepisach prawa oraz inne podmioty na podstawie umów powierzenia przetwarzania zawartych ze Starostwem Powiatowym w Gnieźnie. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania celu, dla którego zostały zebrane. Przysługuje Pani/Panu prawo: dostępu do swoich danych, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo żądania ich sprostowania, usunięcia i ograniczenia przetwarzania. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2022 r. poz. 1510, z późn. zm.) jest niezbędne by uczestniczyć w naborze. Podanie danych dodatkowych jest dobrowolne.
czytaj więcej2023-01-19 przedsiebiorcy dofinansowanie
Agencja Rozwoju Regionalnego „ARLEG” S.A. ogłasza nabór formularzy zgłoszeniowych projektu pn. „Kompetencje dla sektorów – gospodarka wodno-ściekowa i rekultywacja” - RUNDA NR 6. TERMIN ROZPOCZĘCIA NABORU: 12.01.2023 r. godzina 8:00. TERMIN ZAKOŃCZENIA NABORU: 02.02.2023 r. godzina 15:00. Zastrzega się, zamknięcie naboru w przypadku wpłynięcia formularzy zgłoszeniowych na łączną kwotę odpowiadającą 150% alokacji. MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW: System Operatora: https://gwsir.uslugi-rozwojowe.pl/
czytaj więcej2023-01-02 umww
Rozpoczął się nabór do Młodzieżowego Sejmiku Województwa Wielkopolskiego, który niedługo po raz pierwszy rozpocznie swoje prace. Obradująca 12 grudnia sejmikowa Komisja Wyborcza ustaliła ostateczną wersję regulaminu naboru radnych do MSWW. Nabór zgłoszeń potrwa do końca lutego. Oceniane będą m.in. dotychczasowe dokonania młodych kandydatów na polu działalności społecznej (np. zaangażowanie w samorząd szkolny czy organizacje młodzieżowe), na rzecz lokalnej społeczności, a także sukcesy w olimpiadach przedmiotowych. Ważna przy ocenie komisji będzie również praca (w objętości do 4000 znaków), którą napiszą kandydaci. Komisja ustaliła, że jej tytuł brzmieć będzie „Wielkopolska moich marzeń. Moja praca na rzecz województwa wielkopolskiego”. Uchwałę o powołaniu MSWW i nadaniu jego statutu sejmik województwa przyjął we wrześniu, a na sesji październikowej radni województwa wyłonili spośród siebie 16 osób, które zasiadają we wspomnianej komisji wyborczej. W skład młodzieżowego gremium ma wejść 39 radnych reprezentujących 6 okręgów wyborczych (podobnie, jak jest to w „dorosłym” sejmiku). Będą oni wybierani przez komisję wyborczą, a ich kadencja potrwa 3 lata. Statut przewiduje, że radnymi będą mogły zostać osoby, które najpóźniej w dniu wyboru (a ten ustalono na 30 kwietnia 2023) będą miały ukończone 15 lat i nie przekroczyły 20. roku życia. Wszelkie szczegóły dotyczące naboru, a następnie prac Młodzieżowego Sejmiku Województwa Wielkopolskiego będą pojawiać się na stronie internetowej www.umww.pl/mlodziezowy-sejmik.
czytaj więcej2022-11-24 edukacja nabor konferencja
22 listopada br. w Auli I Liceum Ogólnokształcącego im. Bolesława Chrobrego w Gnieźnie odbyła się - organizowana przez Starostwo Powiatowe w Gnieźnie - konferencja, która miała na celu przybliżenie w teorii i praktyce naboru do szkół ponadpodstawowych w powiecie gnieźnieńskim na rok szkolny 2023/2024. Analiza zeszłorocznego naboru tzw. ,,półtora rocznika” oraz zdobyte doświadczenie pozwolą w pełni przygotować się na kolejne wyzwanie związane z naborem i wypracować najlepsze rozwiązania, które korzystnie wpłyną na decyzje, działania i pracę: doradców zawodowych, pedagogów, rodziców oraz uczniów klas ósmych. Ponadto, omówione zostały praktyczne aspekty związane z działaniem i założeniami systemu elektronicznego wspomagającego organizację naboru. Problematykę i szereg zagadnień przedstawili m.in.: Robert Gaweł Wielkopolski Kurator Oświaty oraz Joanna Borowicz starszy wizytator Kuratorium Oświaty, Piotr Gruszczyński Starosta Gnieźnieński, Sylwester Sip i dr Joanna Kozielska (CKZiU), Ewa Załęska, Klaudia Kowalska, Łukasz Kaszyński, Tomasz Pokładecki (WES), Paweł Matkowski (I LO), Dariusz Banicki (ZSPU) oraz Mariola Sochacka (PPP w Gnieźnie). Z zaproszenia na konferencję skorzystali włodarze miast i gmin, samorządowcy, pracownicy wydziałów związanych z oświatą, dyrektorzy szkół podstawowych, pracownicy odpowiedzialni za nabór w szkołach ponadpodstawowych, doradcy zawodowi oraz pedagodzy szkolni, dla których przygotowanie do naboru w roku szkolnym 2023/2024 będzie miało wpływ na spokojną i satysfakcjonującą realizację rekrutacji do szkół ponadpodstawowych rozpoczynającą się w nowym roku szkolnym.
czytaj więcejBiuro Pełnomocnika Rządu ds. Osób Niepełnosprawnych ogłosiło rozpoczęcie naboru wniosków w ramach programu resortowego Ministra Rodziny i Polityki Społecznej pn. "Opieka wytchnieniowa" - edycja 2023. Gmina/powiat składa wniosek na środki finansowe, wraz z wymaganymi załącznikami w ramach Programu do właściwego wojewody w terminie do dnia 10 listopada 2022 r. (decyduje data wpływu ePUAP). Wniosek, wraz z kalkulacją kosztów i częścią opisową na środki finansowe z Programu "Opieka wytchnieniowa" - edycja 2023 jest składany wyłącznie w postaci elektronicznej za pośrednictwem platformy ePUAP. Wniosek musi być opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym. Informuję, iż zgodnie z pkt. XII Programu Gmina/powiat jest zobowiązana do upublicznienia informacji o naborze co najmniej w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej danej gminy/powiatu oraz ośrodka pomocy społecznej w danej gminy/powiatu albo centrum usług społecznych, o którym mowa w ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o realizowaniu usług społecznych przez centrum usług społecznych. Dodatkowo załączam link do strony Ministerstwa, na której znajdują się szczegółowe informacje dot. Programu: https://niepelnosprawni.gov.pl/a,1418,nabor-wnioskow-w-ramach-programu-resortowego-ministra-rodziny-i-polityki-spolecznej-pn-opieka wytchnieniowa-edycja-2023
czytaj więcej2022-10-26 konkurs ogłoszenie WUW
Biuro Pełnomocnika Rządu ds. Osób Niepełnosprawnych ogłosiło rozpoczęcie naboru wniosków w ramach programu resortowego Ministra Rodziny i Polityki Społecznej pn. „Asystent Osobisty Osoby Niepełnosprawnej" - edycja 2023. Gmina/powiat składa wniosek na środki finansowe wraz z wymaganymi załącznikami w ramach Programu do właściwego wojewody w terminie do dnia 10 listopada 2022 r. (decyduje data wpływu ePUAP). Wniosek, wraz z kalkulacją kosztów i częścią opisową na środki finansowe z Programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej" - edycja 2023 jest składany wyłącznie w postaci elektronicznej za pośrednictwem platformy ePUAP. Wniosek musi być opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym. Informujemy ponadto, iż zgodnie z pkt. XI Programu gmina/powiat jest zobowiązana do upublicznienia informacji o naborze co najmniej w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej danej gminy/powiatu oraz ośrodka pomocy społecznej w danej gminie/powiecie, bądź centrum usług społecznych, o którym mowa w Ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o realizowaniu usług społecznych przez centrum usług społecznych. Szczegółowe informacje dot. Programu: https://niepelnosprawni.gov.pl/a,1416,nabor-wnioskow-w-ramach-programu-resortowego-ministra-rodziny-i-polityki-spolecznej-pn-asystent-osobisty-osoby-niepelnosprawnej-edycja-2023
czytaj więcejKONKURS NA STANOWISKO URZĘDNICZE: SKARBNIK POWIATU
czytaj więcej2022-10-04 POZ zdrowie komunikaty
Ministerstwo Zdrowia uruchomiło nabór wniosków dla placówek POZ w ramach projektu „Wdrożenie e-usług w placówkach POZ i ich integracja z systemem e-zdrowia z wykorzystaniem narzędzia centralnego (e-Gabinet+)”, POIS.11.03.00-00-0073/22. Celem projektu jest wsparcie cyfryzacji podmiotów medycznych z obszaru POZ. Placówki zakwalifikowane do udziału w projekcie otrzymają sprzęt komputerowy, urządzenia wielofunkcyjne oraz dostęp do aplikacji e-Gabinet+, co ułatwi im integrację z systemem e-zdrowia. Wnioski można już składać na Platformie Obsługi Projektów Inwestycyjnych POPI (https://e-inwestycje.mz.gov.pl/). Termin składania wniosków mija 31.10.2022 r. Nabór jest dedykowany placówkom, które jeszcze nie raportują do systemu e-zdrowia Zdarzeń Medycznych lub nie przekazują do tego systemu indeksów Elektronicznej Dokumentacji Medycznej (EDM), a także posiadają mniej niż 5 tys. aktywnych deklaracji wyboru. Informacje o projekcie oraz naborze dostępne są na stronie https://zdrowie.gov.pl
czytaj więcejSTAROSTA GNIEŹNIEŃSKI OGŁASZA KONKURS NA STANOWISKO URZĘDNICZE: SKARBNIK POWIATU. Najważniejsze informacje dotyczące naboru na: https://bit.ly/3zxZhwM Dodatkowe informacje, w tym wzory niezbędnych oświadczeń, można uzyskać dzwoniąc pod numer telefonu: 61 424 07 01 albo drogą mailową pod adresem: kadry@powiat-gniezno.pl.
czytaj więcej2022-06-04 rekrutacja edukacja szkoly
16 maja ruszył system elektronicznej rekrutacji do szkół ponadpodstawowych na rok szkolny 2022/2023. Oferta edukacyjna poszczególnych szkół prowadzonych przez Powiat Gnieźnieński znajduje się na stronie - https://powiatgniezno.edu.com.pl/kandydat/app/ Oferta zawiera wszelkie informacje na temat szkół i tym samym może pomóc w dokonaniu świadomego wyboru wymarzonej placówki. Rekrutacja prowadzona jest do 20 czerwca do godziny 15:00. Uwaga W przypadku klasy sportowej nabór potrwa do 31 maja! Co trzeba zrobić aby wybrać szkołę za pośrednictwem elektronicznego systemu? Wystarczy wykonać pięć poniższych kroków: 1. Zarejestrować się w systemie, 2. Wprowadzić swoje dane, 3. Wybrać maksymalnie 3 szkoły i jak najwięcej oddziałów w każdej z nich, 4. Wydrukować wniosek o przyjęcie do szkoły (które musi podpisać rodzic/opiekun prawny), 5. Złożyć wniosek w szkole pierwszego wyboru. Zakładając konto w systemie, powinniście zapamiętać login, jaki zostanie Wam nadany w systemie i hasło przez siebie ustalone. Pamiętajcie, że możecie kandydować najwyżej do 3 szkół, ale nie ma ograniczenia co do ilości oddziałów w tych szkołach. Im więcej oddziałów w nich wybierzecie, tym większą szansę będziecie mieli na to, aby zostać zakwalifikowanym do jednego z nich. Program działa tak, że przydziela kandydata do możliwie najwyższej preferencji na liście oddziałów ustalonej przez niego w systemie, biorąc pod uwagę uzyskane przez kandydata punkty w procesie rekrutacji. System przydzieli kandydata TYLKO do jednego oddziału w jednej szkole, dlatego tak ważne jest, aby wybór i kolejność oddziałów były naprawdę przemyślane.
czytaj więcejStarosta Powiatu Gnieźnieńskiego Piotr Gruszczyński, Zarząd Powiatu oraz Wydział Edukacji i Sportu – wychodząc naprzeciw oczekiwaniom uczniów i rodziców, których dotyczy tegoroczny nabór do szkół ponadpodstawowych w roku szkolnym 2022/2023 – rozpoczęli działania oraz kampanię informacyjną, by rozwiać wszelkie wątpliwości i niepokoje związane z naborem oraz ofertą edukacyjną. Po analizie danych od dyrektorów szkół, placówki podległe starostwu są przygotowane do przyjęcia absolwentów klas 8 szkoły podstawowej. Została przygotowana bardzo ciekawa i atrakcyjna oferta kierunków kształcenia. 19 oddziałów w liceach ogólnokształcących ukierunkowanych zgodnie z zainteresowaniami uczniów. Oferta obejmuje ponad 23 oddziały techników o bardzo ciekawych i atrakcyjnych - pod względem przyszłej pracy- kierunkach. Dla uczniów, którzy pragną jak najszybciej zostać fachowcami w danym zawodzie przygotowana została oferta kształcenia w szkole branżowej I stopnia w 13 oddziałach – wybierając tę ścieżkę, uczeń zdobywa zawód, o którym marzy. Absolwent szkoły podstawowej może wybierać spośród następujących typów szkół ponadpodstawowych: 4 - letnie liceum ogólnokształcące 5 - letnie technikum 3 - letnia branżowa szkoła I stopnia. Rekrutacja będzie prowadzona, tak jak w latach poprzednich, przy pomocy systemu elektronicznego do szkół publicznych w Gnieźnie i Witkowie, których organem prowadzącym jest Powiat Gnieźnieński: I Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Chrobrego; II Liceum Ogólnokształcące im. Dąbrówki; Zespół Szkół im. Jana III Sobieskiego ( III LO); Zespół Szkół Ekonomicznych im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego Prymasa Tysiąclecia; Zespół Szkół Przyrodniczo-Usługowych im. Stanisława Mikołajczyka; Zespół Szkół Technicznych im. Papieża Jana Pawła II; Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 3 Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Dezyderego Chłapowskiego w Witkowie. Wybór szkoły ponadpodstawowej to trudna, odpowiedzialna i ważna decyzja. Może ona zaważyć na całym późniejszym życiu. Dlatego tę decyzję należy podjąć rozważnie. Warto wziąć pod uwagę swoje zainteresowania i zdolności. Rekrutacja do szkół ponadpodstawowych zgodnie z Zarządzeniem Wielkopolskiego Kuratora Oświaty rozpoczyna się 16 maja. Dlatego miesiące marzec i kwiecień to czas, by poznać ofertę szkół. Służą temu „drzwi otwarte” w szkołach, warto również śledzić strony internetowe szkół oraz profile w mediach społecznościowych. Ciekawym rozwiązaniem są również prezentacje placówek w poszczególnych szkołach podstawowych. „DRZWI OTWARTE” - TERMINY I Liceum Ogólnokształcące im. Bolesława Chrobrego – 23.04.2022 r. II Liceum Ogólnokształcące im. Dąbrówki – 2.04.2022 r. Zespół Szkół im. Jana III Sobieskiego ( III LO) – 26.03.2022 r. Zespół Szkół Ekonomicznych im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego Prymasa Tysiąclecia – 2.04.2022 r. Zespół Szkół Przyrodniczo-Usługowych im. Stanisława Mikołajczyka – 9.04.2022 r. Zespół Szkół Technicznych im. Papieża Jana Pawła II – 9.04.2022 r. Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 3 – 30.03.2022 r. Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego – 23.04.2022 r. Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Dezyderego Chłapowskiego w Witkowie – w trakcie ustalania.
czytaj więcej2022-02-08 Społeczeństwo Aktywizacja_zawodowa EFS
czytaj więcej2022-01-16 pcpr
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gnieźnie - Organizator Rodzinnej Pieczy Zastępczej prowadzi nabór kandydatów na rodziców zastępczych, którzy gotowi są podjąć się opieki nad pokrzywdzonymi przez los dziećmi. Osoby, które wyrażą chęć pomocy dzieciom, wezmą udział w bezpłatnym szkoleniu, podczas którego zdobędą wiedzę i umiejętności do pracy z dziećmi, uzyskają informacje o regulacjach prawnych dotyczących pieczy zastępczej, pogłębią wiedzę z zakresu pedagogiki i psychologii dziecka, zwiększą umiejętności opiekuńcze oraz wychowawcze, a także umiejętności rozwiązywania trudnych i konfliktowych sytuacji. Na każde umieszczone w rodzinie zastępczej dziecko, przyznawane jest świadczenie pieniężne. Ponadto zawodowa rodzina zastępcza otrzymuje wynagrodzenie na podstawie umowy zlecenia. Osoby zainteresowane rodzinną opieką zastępczą prosimy o zgłaszanie się do Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Gnieźnie ul. Sienkiewicza 12a w godz. 7.30-15.30 oraz tel. 517-018-794. Pracownicy udzielą szczegółowych informacji na temat funkcjonowania rodziny zastępczej – praw i obowiązków przysługujących z tego tytułu oraz wymagań formalnych niezbędnych do pełnienia tej funkcji. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gnieźnie, zaprasza ponadto mieszkańców powiatu gnieźnieńskiego, zainteresowanych utworzeniem rodziny zastępczej do korzystania z usług Punktu Konsultacyjnego ds. Rodzicielstwa Zastępczego. Dyżury w punkcie konsultacyjnym będą odbywały się w każdy poniedziałek miesiąca w godzinach od 7.30 – 15.30 w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Gnieźnie przy ul. Sienkiewicza 12 a. Najbliższe konsultacje odbędą się 24.01.2022 r. Informacja tel. 517-018-794 lub 517-018-459.
czytaj więcej2021-10-06 estede ztl taniec kultura
Miłośnicy sztuki ludowej, tancerze i muzycy - Zespół Tańca Ludowego „Gniezno” oraz Centrum Kultury „Scena to dziwna” zapraszają dzieci, młodzież oraz dorosłych na koncert i konkursy z nagrodami połączone z naborem do zespołu reprezentacyjnego powiatu. Impreza odbędzie się 16 października o godzinie 16.00 w eSTeDe. Wstęp wolny. W trakcie naborów odbędzie się zbiórka dla Ingi Soszyńskiej, 9-letniej dziewczynki z poważną wadą serduszka, która tylko dzięki kosztownej operacji ma szansę na normalne życie. Zespół Tańca Ludowego ,,Gniezno’’ powstał w 2016 roku przy Centrum Kultury ,,Scena to dziwna” w Gnieźnie. Głównym celem zespołu jest pielęgnowanie i kultywowanie polskiego folkloru oraz tradycji ludowych, w szczególności: tańca, przyśpiewek, zwyczajów i obrzędów. Dotychczas ZTL „Gniezno” dał kilkadziesiąt koncertów. Brał udział w Dniu Polskim zorganizowanym z okazji Stulecia Odzyskania przez Polskę Niepodległości w Padwie. Ma na swoim koncie również nagrody zdobyte podczas konkursów i przeglądów. W swoim repertuarze posiada: tańce szamotulskie, tańce łowickie, kujawiaka, poloneza, obrzęd dożynkowy, noc Świętojańską oraz kolędy i pastorałki.
czytaj więcej2021-09-15 Praca Informatyk Nabór
Starosta Gnieźnieński ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze w wymiarze pełnego etatu: Informatyk w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym.
czytaj więcej2021-05-20 edukacja nabór rekrutacja
W szkołach dla których organem prowadzącym jest Powiat Gnieźnieński proces rekrutacji, podobnie jak w poprzednich latach, przebiegać będzie przy pomocy systemu elektronicznego. W systemie rekrutacji będzie można wybrać trzy szkoły ponadpodstawowe i dowolną liczbę klas (oddziałów) w tych szkołach. W szkołach, dla których organem prowadzącym jest Powiat Gnieźnieński, przygotowano blisko 1,5 tysiąca miejsc.
czytaj więcej2021-03-05 edukacja nabór szkoly
Zarząd Powiatu Gnieźnieńskiego oraz Wydział Edukacji i Sportu – wychodząc naprzeciw oczekiwaniom uczniów i rodziców, których dotyczy nabór do szkół ponadpodstawowych w roku szkolnym 2021/2022 – rozpoczęli działania oraz kampanię informacyjną, której celem jest rozwianie wszelkich wątpliwości związanych z naborem w okresie pandemii COVID-19.
czytaj więcej2021-03-03 komunikat
Nabór na pracowników ogólnobudowlanych w Starostwie Powiatowym oraz Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Gnieźnie. Szczegółowe informacje: PINB: treść ogłoszenia o naborze Wydział Inwestycji: treść ogłoszenia o naborze Wydział Architektury i Budownictwa: treść ogłoszenia o naborze
czytaj więcej2021-01-29 komunikaty
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Gnieźnie, poszukuje kandydatów do pełnienia funkcji rodziców zastępczych, nad dziećmi pozbawionymi możliwości wychowywania się w rodzinach naturalnych. Osoby zainteresowane pełnieniem funkcji rodziny zastępczej, przejdą proces kwalifikacji, a następnie zostaną skierowane na szkolenie dla rodzin zastępczych. Rozpoczęcie szkolenia styczeń/ luty 2021r. Na każde dziecko umieszczone w rodzinie zastępczej przyznawane jest świadczenie pieniężne. Ponadto rodzina zastępcza zawodowa otrzymuje wynagrodzenie na podstawie umowy zlecenia. Osoby zainteresowane, zapraszamy do siedziby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Gnieźnie mieszczącego się przy ul. Sienkiewicza 12a w godz. 7.30-15.30 lub tel. 517-018-794.
czytaj więcej2020-07-08 nabor edukacja rekrutacja
Trwa nabór do szkół ponadpodstawowych. Zamieszczamy najważniejsze informacje, terminy oraz wnioski. Wniosek o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej wraz z dokumentami będzie można składać w dwóch etapach: od 15 czerwca do 10 lipca br. – termin na złożenie wniosku i uzupełnienie go o świadectwo ukończenia szkoły. od 31 lipca – do 4 sierpnia br. – termin na uzupełnienie wniosku o zaświadczenie o wyniku egzaminu ósmoklasisty oraz na zmianę przez kandydatów wniosków o przyjęcie, w tym zamianę szkół, do których będą kandydować.
czytaj więcej2020-07-03 konkurs informacje komunikaty
Rozpoczął się nabór do konkursu fotograficznego „Polska smakuje”. Celem konkursu jest promowanie produktów rolnych i żywnościowych, w tym szczególnie tych ekologicznych, tradycyjnych i regionalnych.
czytaj więcej2020-05-22 nabór2020 edukacja szkoły
Ważne informacje, terminy, wnioski Wniosek o przyjęcie do szkoły ponadpodstawowej wraz z dokumentami będzie można składać w dwóch etapach: od 15 czerwca do 10 lipca br. – termin na złożenie wniosku i uzupełnienie go o świadectwo ukończenia szkoły. od 31 lipca – do 4 sierpnia br. – termin na uzupełnienie wniosku o zaświadczenie o wyniku egzaminu ósmoklasisty oraz na zmianę przez kandydatów wniosków o przyjęcie, w tym zamianę szkół, do których będą kandydować. Od 15 do 22 czerwca br. będzie można składać wnioski do szkoły ponadpodstawowej dwujęzycznej, oddziału dwujęzycznego, oddziału międzynarodowego, oddziału przygotowania wojskowego w szkole ponadpodstawowej, oddziałów wymagających od kandydatów szczególnych indywidualnych predyspozycji, a także szkół i oddziałów prowadzących szkolenie sportowe w szkołach ponadpodstawowych.
czytaj więcej2020-05-22 Nabór2020 SzkołaPonadpodstawowa PowiatGniezno
Wybór szkoły ponadpodstawowej to trudna, odpowiedzialna i ważna decyzja. Może ona zaważyć na całym późniejszym życiu. Dlatego tę decyzję należy podjąć rozważnie. Warto wziąć pod uwagę swoje zainteresowania i zdolności. W systemie rekrutacji będzie można wybrać aż trzy szkoły ponadpodstawowe i dowolną liczbę klas (oddziałów) w tych szkołach, zgodnie ze swoimi preferencjami. Na pierwszym miejscu należy wybrać tę szkołę i klasę, w która najbardziej spełnia oczekiwania ucznia. Nawet jeśli zaistnieje obawia, że zabraknie punktów na to, aby się tam dostać. W najgorszym przypadku znajdzie się miejsce w drugim lub kolejnych wybranych oddziałach. Przygotowano ponad 1500 miejsc w placówkach publicznych.
czytaj więcej2020-04-20 komunikaty pozytek_publiczny
Zarząd Powiatu Gnieźnieńskiego ogłasza nabór przedstawicieli organizacji pozarządowych do Powiatowej Rady Działalności Pożytku Publicznego. Zgłoszenia kandydatów przyjmowane będą do dnia 29 kwietnia 2020 roku. Szczegóły w poniższych załącznikach.
czytaj więcej2020-02-21
W dniach 26 i 28 lutego odbędzie się nabór do Zespołu Tańca Ludowego Gniezno. Wszystkich chętnych serdecznie zapraszamy do Auli Zespołu Szkół Ekonomicznych w Gnieźnie przy ul. Chrobrego 23 (Ekonomik).
czytaj więcej2019-11-26
Wojskowa Komenda Uzupełnień w Koninie prowadzi nabór kandydatów do służby przygotowawczej w korpusie oficerów i szeregowych na styczeń 2020 r.
czytaj więcej2019-06-14
WKU w Koninie prowadzi nabór do służby przygotowawczej na III turnus służby przygotowawczej w korpusie szeregowych w 2019 roku. Turnus rozpoczyna się od 02 i 23 września 2019 r.
czytaj więcej2018-11-27
Wojskowa Komenda Uzupełnień w Koninie prowadzi nabór do służby przygotowawczej we wszystkich korpusach w 2019 roku. Podejmij wyzwanie i złóż wniosek.
czytaj więcej2018-08-24 stypendia wnioski edukacja
Starostwo Powiatowe w Gnieźnie, informuje o możliwości składania wniosków o stypendium dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych, słuchaczy zakładów kształcenia nauczycieli, kolegiów pracowników służb społecznych, studentów I i II stopnia oraz jednolitych magisterskich uczelni publicznych, zameldowanych na stałe na terenie Województwa Wielkopolskiego.
czytaj więcej2018-03-01
Na podstawie § 2 Uchwały Państwowej Komisji Wyborczej z dnia 19 lutego 2018 r. w sprawie określenia liczby, trybu i warunków powoływania urzędników wyborczych, Dyrektor Krajowego Biura Wyborczego Delegatury w Poznaniu ogłosił nabór na urzędników wyborczych. Więcej informacji:
czytaj więcejPoniżej publikujemy ogłoszenie Zarządu Powiatu Gnieźnieńskiego o konkursiena stanowisko Dyrektora Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Gnieźnie
czytaj więcej2017-09-22 news
Centrum Kultury Scena To Dziwna w Gnieźnie zaprasza młodzież oraz osoby dorosłe, które chciałyby dołączyć do
czytaj więcej2017-05-15 news
Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie, gwarancja stałego zatrudnienie na umowę o pracę po 3-letnim okresie nauki, a w trakcie odbywania nauki zawodu - możliwość otrzymania stypendium oraz dodatkowego zarobku,
czytaj więcej2016-09-15 news
W środę, 5 października o godz. 18.00 zapraszamy na pierwsze spotkanie zespołu tańca ludowego, które odbędzie się w sali baletowej Centrum Kultury „Scena to dziwna”.
czytaj więcej2014-12-29 news
Zarząd Powiatu Gnieźnieńskiego ogłasza nabór przedstawicieli organizacji pozarządowych i podmiotów wymienionych w art.3 ust.3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie do...
czytaj więcej2014-12-17 news
W roku 2014 Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON) przeprowadził nabór wniosków do konkursu w ramach Programu Wyrównywania Różnic Między Regionami II (PWRMR II).
czytaj więcej2014-06-05 news
ZARZĄD WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO jako Instytucja Zarządzająca Wielkopolskim Regionalnym Programem Operacyjnym na lata 2007 – 2013 ogłasza nabór wniosków o dofinansowanie projektów konkurs nr 23/I/2014 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego: Działanie 1.1 Rozwój mikroprzedsiębiorstw Schemat I Projekty inwestycyjne.
czytaj więcej2014-03-17 news
Nabór wniosków o dofinansowanie projektów w ramach Działania 1.2 „Wsparcie rozwoju MSP”
czytaj więcej2014-01-13 news
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości jako Instytucja Wdrażająca Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka ogłasza konkurs w ramach Działania 8.2 „Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B”.
czytaj więcej2013-12-19 news
Zarząd Województwa Wielkopolskiego jako Instytucja Zarządzająca Wielkopolskim Regionalnym Programem Operacyjnym na lata 2007 – 2013 ogłasza nabór wniosków o dofinansowanie projektów konkurs nr 19/I/2013...
czytaj więcej2013-09-03 news
Ponad 6,5 tysiąca uczniów rozpoczęło nowy rok szkolny w szkołach Powiatu Gnieźnieńskiego.Starosta Dariusz Pilak powitał uczniów i nauczycieli w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Trzemesznie.
czytaj więcej2013-06-20 news
Termin składania wniosków: od 17 czerwca 2013 r. do 28 czerwca 2013 r.
czytaj więcej2013-05-08 news
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości jako Instytucja Wdrażająca Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka ogłasza konkurs w ramach Działania 8.1 „Wspieranie działalności gospodarczej w dziedzinie gospodarki elektronicznej”.
czytaj więcej2013-04-17 news
Termin składania wniosków: od 18 kwietnia 2013 r. do 6 maja 2013 r. Miejsce składania wniosków: Wniosek o dofinansowanie projektu należy złożyć poprzez jego zarejestrowanie w Generatorze Wniosków dostępnym na stronie www.parp.gov.pl
czytaj więcej2013-04-11 news
W dniach od 29 marca do 29 maja 2013 roku trwa nabór wniosków w ramach Szwajcarsko – Polskiego Program Współpracy.
czytaj więcej2013-04-04 news
Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu przyjmuje wnioski o dofinansowanie projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Poddziałania 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej.
czytaj więcej2013-03-12 news
Trwa nabór wniosków Działania 8.4 „Zapewnienie dostępu do Internetu na etapie ostatniej mili” Programu Innowacyjna Gospodarka.
czytaj więcej2013-02-18 news
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości jako Instytucja Wdrażająca Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka ogłasza konkurs w ramach Działania 8.1 „Wspieranie działalności gospodarczej w dziedzinie gospodarki elektronicznej”.
czytaj więcej2013-02-12 news
Ruszył nabór wniosków Działania 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu- eInclusion w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka
czytaj więcej2013-02-07 news
Zarząd Powiatu Gnieźnieńskiego ogłasza nabór przedstawicieli organizacji pozarządowych i podmiotów wymienionych w art.3 ust.3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
czytaj więcej2013-01-31 news
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości jako Instytucja Wdrażająca (Instytucja Pośrednicząca II stopnia ) ogłosiła konkurs w ramach Poddziałania 2.1.1 „Rozwój kapitału ludzkiego w przedsiębiorstwach” PO KL.
czytaj więcej2012-12-28 news
ZARZĄD WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO jako Instytucja Zarządzająca Wielkopolskim Regionalnym Programem Operacyjnym na lata 2007 - 2013 ogłasza nabór wniosków o dofinansowanie projektów,
czytaj więcej2012-11-14 news
Operator Grantu Blokowego firma ECORYS Polska Sp. z o.o. w partnerstwie ze Stowarzyszeniem Gmin RP Euroregion Bałtyk ustanowionego w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy ogłasza trzeci nabór wniosków projektów „dużych” do Funduszu dla Organizacji Pozarządowych
czytaj więcej2012-11-06 news
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości jako Instytucja Wdrażająca Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka ogłasza konkurs w ramach Działania 8.1 „Wspieranie działalności gospodarczej w dziedzinie gospodarki elektronicznej”.
czytaj więcej2012-10-30 news
Trwa nabór wniosków Działania 8.4 „Zapewnienie dostępu do Internetu na etapie ostatniej mili” Programu Innowacyjna Gospodarka
czytaj więcej2012-10-29 news
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości jako Instytucja Wdrażająca Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka ogłasza konkurs w ramach Działania 6.1 „Paszport do eksportu”.
czytaj więcej2012-10-26 news
Trwa nabór wniosków Działania 1.5 „Wspieranie rozwiązań na rzecz godzenia życia zawodowego i rodzinnego” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
czytaj więcej2012-10-24 news
Wojewódzki Urząd Pracy w Poznaniu ogłosił nabór wniosków o przyznanie stypendium dla uczniów szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych województwa wielkopolskiego w ramach projektu systemowego „Wielkopolski program stypendialny dla uczniów szczególnie uzdolnionych” Podziałanie 9.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
czytaj więcej2012-10-18 news
W terminie od 15 października do 9 listopada 2012 trwa konkurs w ramach działania 8.2 „Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B” Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007 – 2013
czytaj więcej2012-08-28 news
Ogłoszenie konkursu dla Działania 3.7 „Zwiększenie wykorzystania odnawialnych zasobów energii” (wszystkie schematy) Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.
czytaj więcej2011-09-12 news
Prezes ARiMR Tomasz Kołodziej, ogłosił 26 sierpnia w portalu internetowym ARiMR oraz w dzienniku ogólnopolskim, że wnioski o pomoc z działania \"Tworzenie i rozwój mikroprzedsiębiorstw\" finansowanego z PROW 2007 - 2013, będą przyjmowane przez Oddziały Regionalne ARiMR od 26 września do 7 października 2011 r.
czytaj więcej2011-07-14 news
Na terenie Gminy Czerniejewo powstaje pierwsza w Powiecie Gnieźnieńskim strefa gospodarcza. Projekt przygotowany przez czerniejewskie władze zyskał dofinansowanie unijne oraz wsparcie merytoryczne i finansowe ze strony samorządu Powiatu Gnieźnieńskiego.
czytaj więcej2011-05-16 news
Trwa nabór uczestników do projektu Gnieźnieńskiej Agencji Rozwoju Gospodarczego Sp. z o.o. „Bądź przedsiębiorczy – pracuj u siebie” w ramach Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
czytaj więcej2011-05-06 news
Gnieźnieńska Agencja Rozwoju Gospodarczego Sp. z o.o. rozpoczęła realizację projektu „Bądź przedsiębiorczy – pracuj u siebie” w ramach Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Program Operacyjny Kapitał Ludzki.
czytaj więcej2011-03-03 news
Zarząd Powiatu Gnieźnieńskiego ogłasza nabór przedstawicieli organizacji pozarządowych i podmiotów wymienionych w art.3 ust.3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie do Powiatowej Rady Pożytku Publicznego Powiatu Gnieźnieńskiego.
czytaj więcej2010-07-13 news
ZARZĄD WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO, jako Instytucja Zarządzająca Wielkopolskim Regionalnym Programem Operacyjnym na lata 2007 - 2013, ogłasza nabór wniosków o dofinansowanie projektów - konkurs nr 11/I/2010 - ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na Działanie 1.2 Wsparcie rozwoju MSP, Schemat IV Projekty inwestycyjne realizowane w ramach pomocy de minimis.
czytaj więcej2010-04-06 news
Informujemy, iż w dniu 31 marca 2010 roku Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego rozpoczął nabór wniosków na dofinansowanie dla mikroprzedsiębiorstw działających na terenie województwa wielkopolskiego w miejscowościach o liczbie mieszkańców powyżej 5 tysięcy, zarejestrowanych nie dłużej niż dwa lata.
czytaj więcej2009-07-23 news
Powiatowy Urząd Pracy w Gnieźnie realizuje obecnie projekty współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
czytaj więcej2009-03-06 news
Czerniejewo ubiega się o środki unijne na teren pod inwestycje. W dniu 19 lutego 2009r. zakończył się nabór wniosków o dofinansowanie w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013, Priorytet I Konkurencyjność Przedsiębiorstw, Działanie 1.7 Przygotowanie terenów inwestycyjnych.
czytaj więcej2009-01-20 news
Fundacja im. Stefana Batorego oraz Stowarzyszenie Szkoła Liderów zapraszają do udziału w kolejnej edycji akcji „Masz głos, masz wybór”. Do udziału w akcji zapraszamy zarówno organizacje pozarządowe, jak i grupy nieformalne.
czytaj więcej2009-01-05 news
ZARZĄD WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO jako Instytucja Zarządzająca Wielkopolskim Regionalnym Programem Operacyjnym na lata 2007 - 2013 ogłasza nabór wniosków o dofinansowanie projektów, konkurs nr 04/I/2008, ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, dla Działania 1.7 „Przygotowanie terenów inwestycyjnych”
czytaj więcej2008-06-20 news
Ogłoszono konkursy na Działanie 1.2 Wsparcie rozwoju MSP, Działanie 5.2 Rozwój infrastruktury edukacyjnej, w tym kształcenia ustawicznego - Schemat I Projekty z zakresu wsparcia infrastruktury edukacyjnej oraz Działanie 5.3 Poprawa warunków funkcjonowania systemu ochrony zdrowia w województwie.
czytaj więcej2007-09-14 news
Ministerstwo Gospodarki i Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchomiły pilotażowe projekty dla technostarterów, klastrów i przedsiębiorców zainteresowanych ochroną własności przemysłowej.
czytaj więcej2006-08-03 news
Starostwo Powiatowe w Gnieźnie informuje, iż trwa nabór wniosków o przyznanie stypendiów dla uczniów i studentów "Wyrównywanie szans edukacyjnych poprzez programy stypendialne" współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego i Budżetu Państwa w ramach Działania 2.2 Zintegrowanego programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego. Wnioski należy składać do 15 września br. (uczniowie) i 16 października br. (studenci).
czytaj więcej2005-08-16 news
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 2.5 ZPORR Promocja Przedsiębiorczości Uprzejmie informujemy, że projekt zgłoszony przez GARG Sp. z o.o. o dofinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego - Działanie 2.5 "Promocja przedsiębiorczości" został pozytywnie oceniony przez Regionalną Instytucję Finansującą w Koninie.
czytaj więcej2005-08-16 news
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 2.5 ZPORR Promocja Przedsiębiorczości O dotację z projektu 2.5 ZPORR Promocja Przedsiębiorczości w wysokości do 5 tys. euro mogą się ubiegać osoby fizyczne z okręgu gnieźnieńskiego (powiat: gnieźnieński, wrzesiński, wągrowiecki oraz słupecki), które nie są zarejestrowane jako osoby bezrobotne lub są gotowe wyrejestrować się z PUP przed terminem udziału w projekcie oraz zamierzają rozpocząć działalność gospodarczą (pod warunkiem, że nie były wcześniej właścicielami przedsiębiorstwa i nie prowadziły działalności gospodarczej po 1 stycznia 2004 roku).
czytaj więcej2004-07-15 news
W roku akademickim 2004/2005 rozpocznie swoją działalność Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Gnieźnie. Mamy przyjemność poinformowania Państwa, że można już składać podania o przyjęcie na pierwszy rok studiów w tej nowej Gnieźnieńskiej uczelni.
czytaj więcej